Subject: EPIKoja pöördumine
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 17:07:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan EPIKoja pöördumise.

Lugupidamisega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

   [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!